اصفهان آهن ۱
آهن ملل
ایرانسیل
ایرانسیل موبایل
کد خبر: ۱۲۲۴۳۰
گل پرسپولیس خطا بود اما تصمیم داور را می پذیریم
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت:گل پرسپولیس خطا بود اما تصمیم داور را می پذیریم.
۱۸:۴۰ - ۰۳ دی ۱۳۹۶
وانانیوز|

سیروس پورموسوی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: امروز نشان دادیم شایستگی زیادی داریم و در طول ۹۰ دقیقه فرصت‌های زیادی داشتیم و برخلاف جریان بازی گل خوردیم. گل پرسپولیس خطا بود اما تصمیم داور را می پذیریم. نیمه دوم حملات بیشتری حمله کردیم. پرسپولیس یکی از تیم‌های بزرگ ‌آسیاست و این مساوی چیزی از ارزش های ما کم نمی‌کند. در بازی های بعدی جبران می‌کنیم. هواداران هم تا لحظات پایانی تتیم را تشویق کردندو به بازیکنان انرژی دادند.

وی افزود: در نیمه دوم می‌توانستیم به گل برسیم ولی بازیکنان کمی شتاب زده بودند. خط دفاع خوب پرسپولیس هم تاثیرگذار بود. تلاش کردیم که ۳ امتیار را بگیریم. با این حال هواداران ۵۰ درصد راضی به خانه برگشتند.

وی در مورد تعویض ایمان مبعلی، گفت: ایمان بازیکن بزرگی است اما ما می‌خواستیم تغییر تاکتیک دهیم و فشار بیشتری روی دروازه حریف بیاوریم. نمی‌خواستیم که در این بازی بازنده باشیم و مبعلی هم تا زمانی که در میدان بود تمام تلاشش را انجام می‌داد چون می‌خواستیم به گل برسیم او را تعویض کردیم و مهاجم آوردیم.

وی ادامه داد: با توجه به شناخت از حریف با این ترکیب به میدان رفتیم من سعی می‌کنم تعویض‌هایم در قسمت جلویی زمین باشد و فوتبال هجومی می‌خواهیم.

سرمربی فولاد خوزستان با اشاره به اینکه دو بازیکن خارجی در فهرست تیمشان وجود دارد، گفت: نیاز به هافبک و مدافع داریم متأسفانه عبدالله کرمی مصدوم شد و هر چه هافبک زیاد داشته باشیم خوب است. در این خصوص مشکلی نداریم اما می‌خواهیم تیممان را تقویت کنیم. یک بازیکن رومانیایی آوردیم و در حال تست دادن است. هیأت مدیره جدید تأکید دارد که اگر بازیکن خارجی می‌آید باید هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ مالی برای تیم به صرفه باشد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس
سلام پرواز
سلام پرواز ۲
ارسال نظر
تبلیغات
رپرتاژ تریبون
جدیدترین اخبار
دیگران چه می‌خوانند؟
پرطرفدارترین